REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Regulamin Strony Sprzedażowej Restauracji jesm.pl
Definicje
1. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art.8 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystający ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
5. Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
6. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
7. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
8. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.kokusushi.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
10. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.
I. Postanowienia ogólne.
1. Niniejszy Regulamin określa zakres i warunki świadczenia usług przez firmę IMERETI SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie przy ul. PODLEŚNA 37, 01-673 WARSZAWA, NIP 118-220-13-30, REGON 384724341, adres poczty elektronicznej: savlemaia196669@gmail.com, numer telefonu: 884764766 , która prowadząc działalność dokonuje w ramach sklepu sprzedaży dań na podstawie zamieszczonego na stronie Menu,, zwaną dalej Sprzedającym .
2. Świadczone usługi dotyczą sprzedaży potraw kuchni gruzińskiej. Sprzedaż odbywa się w formie umowy zawieranej na odległość za pośrednictwem Internetu.
3. Sklep internetowy jesm.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
3. Serwis dostępny pod adresem: jesm.pl
II. Zamówienia.
1. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia przez Kupującego na stronach WWW Sprzedającego gdzie kupujący ma do wyboru dwa sposoby realizacji zamówienia::
A. dostawa do klienta,,
B. odbiór osobisty z Restauracji przy ul. Łukowska 5A w Warszawie ,
Złożenie zamówienia prze z Kupującego oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
2. Warunkiem realizacji zakupów jest złożenie zamówienia na kwotę minimum 20 zł.
3. Kupujący w chwili złożenia zamówienia akceptuje warunki dostawy zamieszczone na stronie internetowej w dziale dostawa .
4. Sprzedawca dopuszcza możliwość składania zamówień telefonicznie pod numerem telefonu +48 884 764 766 .
5. Sprzedawca zastrzega,, iż zamówienia telefoniczne są przyjmowane od godziny 10 :00 do godziny 21:45 codziennie .
6 . Zamówienia telefoniczne są rejestrowane elektronicznie za zgodą Klienta.. Brak zgody jest równoznaczny z rezygnacją ze składania zamówienia .
7.. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na adres e –mail, podany podczas procesu składania zamówienia , potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz szczegóły dotyczące zamówienia. Te same informacje są widoczne również na stronie internetowej Restauracji jesm.pl. Jest to równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży .
8. Odmowa przyjęcia zamówienia lub upływ czasu przeznaczonego na przyjęcie zamówienia powoduje niedojście umowy sprzedaży do skutku. Odmowa przyjęcia zamówienia nastąpi w szczególności wówczas, gdy:
- towar jest tymczasowo niedostępny
- podane przez Kupującego dane są niekompletne,, błędne lub budzą uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości
- Kupujący nie odebrał poprzedniego zamówienia
- pojawiły się zdarzenia losowe, na które Sprzedawca nie miał wpływu
9 . Restauracja jesm.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub o późnienie w dostarczeniu zamówienia i tym samym realizacji zamówienia,, wynikające z zaistnienia siły wyższej,, nieobecności osoby upoważnionej do odbioru zamówienia pod wskazanym adresem ora z błędnie podanego przez Kupującego lub niedokładnego adresu dostawy oraz w przypadku braku możliwości skontaktowania się z Użytkownikiem na podany adres e – mail i/lub numer telefonu .
III. Dostawa i płatności.
1. Sprzedający, w czasie określonym Kupującemu podczas uzupełniania formularza zamówienia,, dostarcza towar pod wskazany adres zgodnie z danymi wprowadzonymi przez Kupującego przy składaniu zamówienia.
2. Sprzedawca może również,, w terminie przewidzianym na przyjęcie zamówienia,, odpowiedzieć na zamówienie z zastrzeżeniem tej zmiany, że termin realizacji zamówienia będzie dłuższy niż standardowy. Sprzedawca określi w przybliżeniu czas realizacji zamówienia.. Wówczas Klient, ma prawo przyjęcia tak zmodyfikowanej oferty. W przypadku odmowy przyjęcia przez Klienta zmodyfikowanej oferty umowa sprzedaży nie dochodzi do skutku .
3. W przypadku podania przez Kupującego błędnych lub niekompletnych danych do odbioru złożonego zamówienia uniemożliwiających dostarczenie zamówienia,, czy też w przypadku nieobecności Kupującego lub osoby uprawnionej do odbioru zamówienia w wyznaczonych w formularzu zamówienia godzinach,, kosztami dodatkowej dostawy wraz z kosztami dodatkowymi wykonania zamówienia zostanie obciążony Kupujący. Koszt ten będzie równy kosztowi dostawy przypisanemu najniższemu przedziałowi kwotowemu zamówienia plus wartość zamówienia..
4. Koszty dostawy zamówienia określone są w warunkach dostawy zamieszczonych na stronie internetowej jesm.pl w dziale dostawa oraz są naliczane automatycznie podczas wypełniania formularza zamówienia przy składaniu zamówienia..
5 . Kupujący ma do wyboru poniższe możliwości płatności :
- Gotówką przy odbiorze
- Kartą płatniczą przy odbiorze
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do udostępnienia innych form płatności dla Kupujących składających zamówienia przez Internet,, na podstawie indywidualnych ustaleń z Użytkownikiem
- Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl, Przelewy24.pl. Możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Sposoby płatności” oraz na stronie internetowej http://www.payu.pl, http://przelewy24.pl.
- Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU.pl oraz Przelewy24.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:
- PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w całości opłacony, NIP: 779-23-08-495.
- Przelewy24.pl – DialCom24 Sp. z o.o. 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 781-173-38-52, REGON 634509164 Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000306513, wysokość kapitału zakładowego: 1 697 000 zł.
6 . Ceny towarów znajdujące się na witrynie WWW Sprzedającego wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT; Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany ceny oraz towaru, ale z jednoczesnym powiadomieniem o tym Kupującego w sytuacji potwierdzonego już zamówienia.
7 . Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania cen promocyjnych oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.. Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany cen,, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży i będą one realizowane na zasadach dotychczasowych. Warunki korzystania z cen rabatowych będą odpowiednio zamieszczane na stronie jesm.pl
8 . Do każdego zamówienia wystawian y jest paragon lub faktura .
9 . Wygląd rzeczywisty oferowanych dań może odbiegać w niewielkim stopniu od ich wizerunków na fotografiach zamieszczonych w serwisie..
IV. Reklamacje i zwroty.
- Klient może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny, przy czym uprawnienie to może być wykonane do momentu, w którym Restauracja Partnerska nie przystąpi do realizacji zamówienia.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązuje się poinformować o tym Restaurację niezwłocznie po złożeniu zamówienia, ale nie później niż do momentu rozpoczęcia jego realizacji przez Restaurację Partnerską i w drodze jednoznacznego oświadczenia poprzez kontakt telefoniczny z Restauracją. Po tym czasie zamówienie nie może być odwołane ani zmienione, chyba że Restauracja wyrazi na to zgodę. Poinformowanie Restauracji o chęci odstąpienia od umowy za pomocą poczty elektronicznej nie jest wystarczające do skutecznego odstąpienia od umowy.
- Jeśli Klient dokonał zapłaty za pomocą płatności online, środki zostaną zwrócone przez Agenta niezwłocznie od momentu otrzymania od Restauracji Partnerskiej zlecenia zwrotu środków, nie później jednak niż w ciągu 14 dni roboczych.
- Adres: IMERETI SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie przy ul. PODLEŚNA 37, 01-673 WARSZAWA, NIP 118-220-13-30, REGON 384724341, adres poczty elektronicznej: savlemaia196669@gmail.com, numer telefonu: 884764766
- Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: IMERETI SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie przy ul. PODLEŚNA 37, 01-673 WARSZAWA, NIP 118-220-13-30, REGON 384724341, adres poczty elektronicznej: savlemaia196669@gmail.com, numer telefonu: 884764766
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
Stan na 2022-05-31